Cum poți îngrășa rezultatele din Google Ads în luna decembrie

Dacă setezi reclame Google Ads, probabil cunoști că adăugarea extensiilor nu este obligatorie. De aceea, mulți lasă această setare la sfârșit sau o ignoră cu totul. Totuși, extensiile sunt niște instrumente care își fac foarte bine treaba și te ajută să obții rezultate mult mai bune la campaniile tale de Google Ads. În acest articol vei afla ce ai de pierdut dacă nu setezi extensiile și cum poți îngrășa rezultatele din Google Ads pe ultima sută de metri din acest an. 

Ce sunt extensiile?

Extensiile sunt informațiile suplimentare ale anunțurilor text din rețeaua de Căutare. Acestea completează anunțul, oferind informații despre compania ta care pot fi și sunt interpretate rapid și ușor de către un utilizator. Mai mult, acestea reprezintă o navigare rapidă spre site-ul tău sau/și o posibilitate de conexiune rapidă cu compania ta - prin nr de telefon, adresă, formular, etc. 

Extensiile măresc vizual un anunț din rețeaua de căutare ceea ce înseamnă că probabilitatea de click este mai mare. De altfel, a fost demonstrat că extensiile sunt capabile să mărească CTR-ul cu aproximativ 8%.  

Atenție! Toate tipurile de extensii necesită a fi dublate pentru versiunea mobilă. Multe dintre ele devin clicabile doar pentru versiunea mobilă, iar procentajul de utilizatori a dispozitivelor mobile este mai mare.

1. Extensiile de sitelink

Acestea s-au dovedit a fi unele dintre cele mai eficiente și necesare extensii pentru o campanie Search. Cu ajutorul extensiilor de sitelink poți oferi mai multe linkuri rapide spre site-ul tău, însoțite de niște descrieri.  Acestea sunt foarte potrivite pentru un site ecommerce, cât și pentru unul care are un meniu din 3-5 categorii. 

Pentru a seta extensii de sitelink accesează o campanie, iar în meniul din stânga alege compartimentul Anunțuri și extensii, apoi extensii. 

Aici, apasă pe butonul de adaugare și alege tipul de extensie ,,Extensie de sitelinkuri,,.  Crează fiecare extensie de sitelink, adăugând descrierile necesare și un link spre pagina reprezentativă de pe site.  

2. Extensiile de apel

Extensiile de apel sunt un must-have pentru anunțurile text din rețeaua de căutare. Acestea afișează numărul de telefon al companiei tale și asta înseamnă că un utilizator va putea lua legătura cu un operator fără ca să acceseze site-ul. Această extensie este îndeosebi necesară pentru dispozitivele mobile, de aceea nu uita să o setezi inclusiv pentru ele. 

Iată cum poți face asta:

3. Extensiile de locație

Aceste tipuri de extensii ajută utilizatorii să vadă rapid adresa și orele de lucru fără accesarea site-ului.  Pentru setarea extensiilor de locație trebuie să faci legătura dintre contul tău de Google Ads și cel de Google My Business. După ce ai efectuat legătura, setează extensia de locație după cum vezi în imaginea de mai jos:

Important! După acest pas, pe email-ul selectat vei primi o scrisoare în care va trebui să confirmi locația selectată. Doar după această confirmare, locația companiei tale va putea fi afișată în anunțurile text!

Extensiile de locație pot afișa informațiile despre companie în diverse formate, pe dispozitive mobile și computere, în Rețeaua de căutare, în Rețeaua de display și pe Google Maps.

Vezi aici recomandările de la support  cum poți seta anunțuri grafice cu extensii de locație.

4. Extensiile cu informații suplimentare

Aceste extensii sunt necesare pentru a sublinia anumite puncte forte ale companie tale sau pentru a înștiința un potențial client despre promoții unice. Din experiență, pot spune că mai multe extensii cu informații suplimentare aduc un rezultat mai bun, de aceea rezervă-ți ceva timp pentru adaugarea acestui tip de extensie pentru că se merită. 

5. Extensii de preț

Extensiile de preț sunt cele care te vor ajuta să filtrezi clienții tăi. Odată ce afișezi din timp prețul serviciilor sau produselor tale, un potențial client va ști exact dacă este dispus sau nu să ofere o anumită sumă fără ca să acceseze site-ul. În plus, această extensie este o soluție foarte potrivită și în cazul când nu ai un price list pe site.

Există doar o nuanță - Google Ads încă nu a adaptat această extensie pentru toate statele lumii, de aceea nu vei putea face o asemenea extensie pentru lei moldovenești sau roni. Totuși, dacă poți adapta prețurile tale în moneda europeană, atunci nu te împiedică nimic să utilizezi extensia de preț.

6. Extensii pentru fragmente structurate de informații

Această extensie te ajută să împarți pe anumite categorii serviciile sau produsele tale. De exemplu, vinzi cursuri de formare profesională și vrei să înștiințezi din start potențialii clienți despre fiecare din ele. Tot ce trebuie să faci este să alegi un antet potrivit și să enumeri tipurile de cursuri: design interior, arhitectură și proiectare sau adobe premier, adobe photoshop, adobe indesign etc.

Această structura permite din start să informezi utilizatorii despre serviciile, domeniile, brandurile sau serviciile tale, iar dacă acestea se potrivesc intereselor sale va urma accesarea site-ului.

7. Extensii de formular

La fel ca și extensiile de apel, acestea reușesc să obțină una din cele mai bune interacțiuni cu clienții. Dacă în cazul extensiilor de apel, un utilizator apelează o companie, atunci cu ajutorul extensiei de formular acesta poate solicita un apel sau/și o scrisoare electronică. Extensia de formular te va ajuta să obții o bază de date a clienților potențiali ce au completat formularul direct din anunț. 

Extensiile de formular conțin un set de întrebări (nr.de telefon, email), dar există posibilitatea de a alege și alte întrebări precum ,,ce produs v-ar interesa?,, sau ,,Care este cea mai potrivită oră la care să vă contactăm?,,

Important! Pentru a seta o extensie de formular trebuie să prezinți un link de pe site-ul tău care ar confirma o politică de confidențialitate pentru datele colectate. 

Extensiile de formular sunt disponibile, deocamdată, doar pentru dispozitivele mobile.

8. Extensie de promovare

Acestea reprezintă informații despre promoțiile sau ofertele de preț actuale în compania ta. Extensiile de promovare te ajută să atragi clienți pe site-ul tău - cu cât va fi mai interesantă/profitabilă oferta sau reducerea cu atât mai mulți oameni vor accesa site-ul și vor face o achiziție

9. Extensie de aplicație

Extensiile de aplicație sunt obligatorii dacă business-ul tău posedă o aplicație web. În mod practic, aceste extensii sunt unul dintre cele mai bune metode a de a-ți promova aplicația și de a obține utilizatori noi pentru ea. Aceste extensii vor apărea la anunțurile text, doar pe dispozitivele mobile. Dacă un utilizator va da click pe o extensie de aplicație care este însoțită mereu de textul ,,Descarcă acum,, el va ajunge pe pagina de Google Play sau App Store, de unde va putea descărca aplicația. 

Important! Extensia de aplicație este doar o opțiune suplimentară pentru un anunț text, de aceea dacă un utilizator va da click pe titlul anunțului text acesta va ajunge pe adresa URL finală a site-ului. 

Nu uita, orice tip de extensie poate fi utilizat la nivel de cont, campanie sau grup de anunțuri, de aceea ai posibilitatea de a le personaliza tot mai mult. 

Acestea au fost cele 9 extensii de anunț care te vor ajuta să îngrași conversiile din campaniile Google Ads  înainte de un nou an. Rezultatele pe care le vei obține datorită acestor extensii te vor ajuta să fii flexibil și să înțelegi care dintre ele sunt cele mai potrivite pentru afacerea ta și să le utilizezi la maxim în favoarea ta. 

 

Vă sugerăm să lecturați și:

5 etape ca să setezi contul Google Ads ca un profesionist

Să construiești corect un cont Google Ads de succes este exact ca și cum ai construi o casă.

Citește mai mult 2020-02-24 1607

10 modalități cum să reduci costul publicității pe Google

Probabil știi deja că, cea mai eficientă strategie în marketing este segmentarea maximă a audienței. Această abordare te ajută nu doar să te adresezi direct potențialilor tăi clienți, dar și să scazi pe cât e de posibil costurile pentru publicitate.

Citește mai mult 2019-05-13 2301

Faci și tu aceste greșeli când setezi campanii Google Ads?

Știi că și specialiștii greșesc... câteodată?! Unele greșeli pot părea minore și neimportante dar pot decide succesul campaniei. De obicei ele sunt făcute din lipsă de atenție, timp sau grabă…

Citește mai mult 2020-09-21 680